Wednesday, July 7, 2010

raining diary ♥

okeyh tawan tawan lets mandi ujan ! hak hak :D best okeyh we ols berlima mandi ujannnnnn..mandii ujann wooo,, da lame kot ta mndi ujan. hak hak. last mandi tyme kicik kicik dulu,, skang skangg,, besaw ke uols ?? ahahaha :P abaikan. tapi tapi,, sangad best ok. mandi ngan arif, lilak, fyna n mc ros ! ouch ! hujan sangad lebad okeyh ! angin sangad kuad ! kesimpulannyaaaa sangad sangaddd lah best OKey ?? haha >,<

areff kelihatan sangad shumel okeyh lam hujan ! ahahahaah kejantanan jelas terselah ok ?? hak hak

mc ros pla kelihatan sangad sejuk ! why huh ?? ahahaah dan sesudah mandi hujan tuhh,, dia .. diaaa makan biskowt tiger ngan air soyak. katenya ?? biskut tiger mampu untuk memulihkan suhu badannya dengan lebih elok ! HAHA :D

lilakkk,, ahahahah ok, lilak mandi dengan riangnya ! walaupon agak malu malu sedikit untuk berbasah basahan di hadapan orang ramai, tetapi dia tetap meneruskan basahannya sehingga sampai ke hosatel kesayangan ye uols. haha :D

fyna agak lambat berjalan. menikmati rasa dingin ! wah gteww,, layan je dalam hujan. haha. ribut petir datang pon ,, langkahan fyna saling ta tumpah bagai semut dan kura kura. hak hak :D

dan saya ! saya saya ! farah la, sape lagik ?? heee,, saya la yang ajak dowank dowank neyh mandi ujan :D best best ! lokasi : depan kitchen >> hostel ;) waktu : 11.30 a.m >> 12.00 pm
suasana : 2 3 buah aja kenderaan yang lalu. mood : excited giler ! tahap kepuasan : i'm lovin it, double thumbs up to u guys ! HAHA


p/s : tiada gambar yang diambil. semua sayang henset ! ;P

0 penulis sokongan:

Post a Comment

emosi saya ~