Wednesday, July 7, 2010

citarasa pak arab ;)

grandson of king faisal ♥♥♥

habibi ya nour el ain
(my darling, glow in my eyes)
ya saakin khayalin
(who lives in my fantasies)
aasheek bakali sneen
(i've adored you for years)
wala gyaraak fibali
(no one else in my mind)

imran abbas / pakistani actor ♥♥♥

agmaal eyoun fil koon
(the prettiest eyes possible)
ana shoftaha
(i have seen)
allah aleik allah
(god be with you)
allah sihraha
(because of their magic)

sheikh hamdan / prince of dubai ♥♥♥

eyounaak ma aaya
(your eyes are with me)
eyounaak kifaya
(your eyes are enough)
eyounak ma-aaya
(your eyes are with me)
eyounaak kifaya
(your eyes are enough)
tinawar layali
(they lights up my night)

subhanallahhh,, ciptaan yang sangad indah :) 3 daripada jutaan ciptaan allah yang terindah. mcm mana saya tak rasa jatuh cinta dengan pak arab ?? haha! mereka dan mereka sangad kacak oke ?? dan sangad sesuai dengan lagu eneyh ! haha. motif keluarkan post neyh, saja la nak berkongsi dengan kowank kowank semua bahawa adanya ciptaan yang sangad membuatkan saya,, terus minat habis ngan dunia arab neyh ! hak hak:D lagu habibi ya nour el ain sangad sangad sesuai dengan mereka ini ;) bait bait kata yang sangad indah yang paling saya suka

Ma-aak el bidaya,
(You have the beginning,)
Wa koul el hekaya.
(And the whole story.)
Ma-aak el bidaya,
(You have the beginning,)
Wa koul el hekaya.
(And the whole story).
Ma-aak lil nahaya.
(I'll be with you to the end.
)

da berapa hari saya tengok mereka mereka eneyh. mendengar lagu lagu mereka. ouch ! benar,, pak arab la yang saya cari. ahahaha. ok ok. mimpi sangad besar ye. abaikan :P mimpi sendiri punya. so ?? mulut mulut luar tolong diam ye :P hak hak :D habibi habibi ;) sekarang, saya sangad bersemangad untuk mempelajari bahasa arab, menari tarian gelek, dan belajar membuat roti tempayan, roti nan, capati, ape lg aa?? ahahah kambeng pangang pun da kne stat blaja mkn la neyh. yak yak, aku na kawen ngan pak arab ! haha yu go gurl ! ;) :P














0 penulis sokongan:

Post a Comment

emosi saya ~