Sunday, July 11, 2010

OuH oUh dAN OuH :/


dear diaryy,, pagik tadik kan,, saya tepijak kucen at kafe. kucen itu kecil. kecil dari maria. dan kecil dari saya. kucen itu pon menjerit. em em mmeOw ! dan saya pun terkejut. lalu kami pun menjerit bersama sama. Ouh kucen ! kamu menjerit tade pulak orang na tinguk, namun apbila saya menjerit.. semua orang tinguk ! kucen !! awak dah malukan saya , mana saya na letak muke saya yang suci bersih dengan dedebu blusher kepinkian di pipi saya neyh ! :'(
Oh mennn,, saya sangad malu kerana itu wahai kucen !

semua jejaka melihat ke arah saya, dan mengapa tidak ke arah si kucen ! aaaa diary,, kucen itu yang duduk di kaki saya. dan tanpa saya sedari ketika saya hendak bangun, kucen tersebut ada dibawah kaki lalu terpijak. kucen itu yang salah . mengapa pula saya yang ditertawakan oleh abang abang muke separuh siap itu ? oH men satu kalik lagik diary, sebab abang abang muke separuh siap itu yang mentertawakan saya yang cantik manis ini diary ! sungguh mengaibkan . diary, saya berasa agak tertekan, kerana sepanjang perjalanan kehidupan saya di mana mana kolej, mesti berkaitan dengan si kucen. adakah makhluk ini sedang memburu saya ? adakah saya perlu menjauhkan diri dengan warga kucen selepas beberapa kejadian yang mengaibkan diri sendiri telah berlaku kepada saya. Ouh diary, fahami jiwa saya, saya mencik kucen so much !

namun diary, di rumah saya ada banyakkk anak kucen, mama kucen dan papa kucen ! perlukah saya memotong misai misai kucen tesebot lalu membuangnya ke kedai makan pasar mahupon kelab malam ?? hmm :/

0 penulis sokongan:

Post a Comment

emosi saya ~