Monday, July 12, 2010

anuar zain :D

Okeyh ! hak hak senyummmm senyummm seenyummmm ...auuuwww.. comel nyek ! haha :D yeay ! heppi heppi fara heppi :D sikalanggg masa untuk menghitung hari aja lagik. ngeh3 :D mule mule, saya on fb, then saya on ym ,, lepasss tuuuu kawan saya BUZZ cakappp farah !! anuar zainnnn khames nihh .... ( nur ct farah : typing a mssg ). haha saya pun twos sambung ! haaaaaa anuar zain ! khames nih at rtm ?? kul bape ?? wah gtewww,, ahahaha even even ! saya ta taaw pun kot at mane. men teka je,, dan betull tepat tekaan saya ituh. ahahaha. sooooooooo kesimpulannya sekarang ini,, moh la kite mengemas baju ye kawan kawannn,, na tuwon jaoh nihhh semata mata sebab abang nuar ! suke suke :D harap sangad dapat jumpe abg lagik ! dan harap sangad orang ta ramai la. hek hek. bley mengedik sikit sikit mcm arituh kan :D ngaaaaaaaaaaaaaaaa:D abg abg,, abang perasan takkk,, kalaw kite na jumpe ponnnn mesti tyme2 mcm nih. heee. engad ag tyme jumpe ritu, 27 ogos 2008 :D dan sikalangggg kalaw jadi saya jumpa abggg 16 july 2010. 2 tahon ta jumpa. aaaaaaa windoooo ! na jumpe aggggg lagik dan lagi :D okeyh abang, saya da 20 abang pon da 40 ! haha. ape ade hal kan ?? jom jumpe dan selamat hari raya abang ! ;D

p/s : thank you kak nor,, dapatkan pas untuk saya ! hak hak :D
: gambar 2 tahon yang lepas ! hak hak. abang ! gamba saya dengan abang ta jumpe, nxt tyme lah ;P haha :D



plaza alam sentral
shah alam
27 ogos 2008
9 pm
;)

and coming sooonnnnn,,,
angkasapuri
16 july 2010
hope to see youu again n againnn abang !
:D

0 penulis sokongan:

Post a Comment

emosi saya ~