Monday, July 12, 2010

pra make up befOre ketemu kekasih hatik ! :D






yeaaaa ,,, muke muke ceria ketidaksabaran cik farah untuk bertemu dengan kekasih hati beliauu . ngaaaaaaaaaaa :D gambaw gambaw ni semua buad on the spot ye kawan kawan. ternampak bulu mata palsu lilak,, dan wa na try dan cube. Ouh mennnnn ! engadkan pas pakai nampak la skeyt annn,, aaaaaaaa ketarak,, bulu mata farahh still tampak biasa ye. agk mengecewakan =.-

tapi tapik ! wa na jugak upload lam blog,, ngeh ngeh ngehh :D soooo have a loOk yea ! ;)

HAHA. saya sental blusher tanpa memakai bedak / saya rasa sangad mengantuk bile pakai bulu mata palsu :/

saya ta suke make up / saya suke besolek / saya ta suke maskara / saya suka bulu mata lentik / saya ta suke lip gloss / saya suke bibir merah


tapi,,
yang saya x suke itula saya selalu buad !
ily abg nuar , tunggu farah yea !
( awal saya praktis make up untuk abg taww tawww :P )

;D

0 penulis sokongan:

Post a Comment

emosi saya ~